Biblioteka

  

                   


GODZINY OTWARCIA

WYPOŻYCZALNI  oraz  CZYTELNI

 OD 15.02.2021 DO 28.02.2021

poniedziałek, środa - godz. 8.30-15.30

wtorek, czwartek - godz. 10-18 

piątek - 9-15.30

soboty* w godz.9-15 

*UWAGA: sobota - tylko w dni zjazdów studiów niestacjonarnych


INFORMATORIUM

NIECZYNNE (kontakt e-mail: informatorium@aps.edu.pl)


 

 


 

 

 


 

Pełną informację o funkcjonowaniu Biblioteki znajdą Państwo na stronie internetowej: http://www.aps.edu.pl/biblioteka/zasady-funkcjonowania-od-3-października-2020-r/
Jednocześnie zachęcamy do korzystania z zasobów dostępnych online, których zestawienie, przygotowane przez Bibliotekę, jest dostępne na stronie: http://www.aps.edu.pl/biblioteka/e-zasoby/
W przypadku pytań czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem: bibl@aps.edu.pl oraz polecamy śledzenie bieżących informacji na stronie www Biblioteki i profilu Biblioteki w serwisie Facebook https://www.facebook.com/bibliotekaAPS

Zasady funkcjonowania Biblioteki od 3 października 2020 r.

Komunikat nr 2/2020 Dyrektora Biblioteki Głównej Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej z dnia 30 września 2020 r. w sprawie wznowienia działalności Biblioteki Głównej APS w okresie stanu epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2

Dyrektor Biblioteki Głównej Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej informuje, że zgodnie z Zarządzeniem NR 1/2020 Rektora Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej z dnia 1 września 2020 r. w sprawie organizacji kształcenia w warunkach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021 oraz Zarządzeniem NR 4/2020 Rektora Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej z dnia 4 września 2020 r. w sprawie: zmiany zarządzenia Rektora w sprawie zakresu i okresów obowiązywania ograniczeń związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 wśród społeczności Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Biblioteka Główna APS z dniem 3 października 2020 r. wprowadza nowe zasady funkcjonowania oraz świadczenia usług dla społeczności APS. Funkcjonowanie i świadczenie usług przez Bibliotekę Główną APS odbywa się według zasad opisanych w Instrukcji stanowiącej Załącznik nr 1 do Komunikatu (pobierz Komunikat nr 2).

Zasady opisane w Instrukcji obowiązują od 3 października 2020 r. do odwołania (zob. więcej).


Szanowni Państwo,

Biblioteka Główna APS uruchomiła nowy katalog biblioteczny dający Państwu szereg użytecznych funkcji i możliwości. Aby korzystać z opcji logowania do dotychczasowego konta bibliotecznego konieczna jest jego migracja do nowego katalogu. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z instrukcją migracji i wykonanie wskazanych w instrukcji kroków.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Wypożyczalnią Biblioteki od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-14.00, tel. wew. 2324, e-mail: wypozyczalnia@aps.edu.pl

Korzystając z okazji uprzejmie przypominamy, że w dniach 1-23 sierpnia 2020 r. Biblioteka jest nieczynna (wstrzymane są wypożyczenia). Rozliczenia kont (tzw. obiegówki) oraz zwroty (wrzutnia) w tym czasie realizowane są  od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-14.00.


Drodzy Czytelnicy!

przypominamy, że zgodnie z zasadami zwrotów zawartymi w Komunikacie Dyrektora Biblioteki Głównej APS z dnia 21.05.2020 r. książki zwrócone do „wrzutni” zdejmowane są z konta czytelnika w dniu następnym - roboczym. Planując zwrot książek do Biblioteki należy wziąć pod uwagę rzeczywisty termin zdjęcia ich z konta bibliotecznego.

Wpłat za nieterminowy zwrot książek można dokonywać bezgotówkowo w Wypożyczalni Biblioteki lub przelewem bankowym na konto APS w Alior Bank: 61 2490 0005 0000 4530 3456 2606  z opisem „nieterminowy zwrot książek”. Dokument elektroniczny (w formacie PDF) potwierdzający dokonanie przelewu prosimy przesyłać na adres mailowy: wypozyczalnia@aps.edu.pl

Prosimy o dokonywanie wpłat po zwrocie książek!


 

 

 

Wejście do katalogu