EN

Strona główna Rekrutacja

Rekrutacja

08-08-2020

Witamy na stronie dla kandydatów na studia

System rejestracji kandydatów jest dostępny pod adresem:
https://rekrutacja.aps.edu.pl

  • STUDIA PIERWSZEGO STOPNIA (3-letnie) I JEDNOLITE STUDIA MAGISTERSKIE (5-letnie
    Do 20 sierpnia 2020 trwają zapisy w systemie IRK w ramach 1 tury rekrutacji (rekrutacja w terminie podstawowym) - więcej w terminarzu rekrutacji

  • STUDIA DRUGIEGO STOPNIA (2-letnie) 
    Zakończyliśmy 1 turę rekrutacji na studia drugiego stopnia 
    Od 10 sierpnia 2020 ruszają zapisy w systemie IRK w ramach 2 tury rekrutacji (dodatkowa tura rekrutacji) na te kierunki i specjalności, na których mamy jeszcze wolne miejsca! - - więcej w terminarzu rekrutacji oraz w aktualnościach

AKTUALNOŚCI REKRUTACJI

Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych    

PEDAGOGIKA 

PEDAGOGIKA SPECJALNA  PSYCHOLOGIA

PRACA SOCJALNA   SOCJOLOGIA

 

       KAFELEK_IRK

Kafel Terminarz  Kafel Oplaty

Kafel Zasady Rek  Kafel Komplet Dok

 

Kontakt z nami  (rekrutacja na studia pierwszego stopnia, drugiego stopnia, jednolite mgr):
email: rekrutacja@aps.edu.pl
telefon: pon-pt w godz. 10.00-14.00
(+48) 22 589 36 80

(+48) 22 589 36 88

Problemy techniczne związane z działaniem systemu IRK:
email: irk@aps.edu.pl
(w okresie od czerwca do września)


Informacje o rekrutacji na studia podyplomowe:
email: podyplomowe@aps.edu.pl
telefon: pon, wt, śr, pt w godz. 10.00-14.00
(+48) 22 589 36 64

 

ODWOŁANIA OD DECYZJI KOMISJI REKRUTACYJNEJ

Odwołanie od decyzji o odmowie przyjęcia na studia wydanej przez Komisję Rekrutacyjną należy kierować do Rektora APS w terminie 14 dni od daty otrzymania listem poleconym ww decyzji.

Decyzje o odmowie przyjęcia na studia, dostępne w systemie IRK mają (z formalnego punktu widzenia) jedynie charakter informacyjny - Decyzje o odmowie przyjęcia na studia zostały wysłane listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru).

Odwołanie powinno być sporządzone według wzoru, który zamieszczamy poniżej:

Odwołania można składać:

1) za pośrednictwem skrzynki ePUAP, adres do wysyłki odwołań (należy kliknąć na link będąc już zalogowanym do ePUAP): https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/pismo-ogolne-do-urzedu/aps

2) wysłać listownie na adres uczelni: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Szczęśliwicka 40, 02-353 Warszawa, z dopiskiem: "Do Rektora APS - Odwołanie od decyzji Komisji Rekrutacyjnej"

Aktualności

11-08-2020

Powrót do szkoły dzieci z niepełnosprawnością intelektualną

Dr Radosław Piotrowicz z Instytutu Pedagogiki Specjalnej APS w rozmowie z Mateuszem Różańskim dla portalu Niepelnosprawni.pl o sytuacji uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w czasie pandemii CO…
30-07-2020

XXVI Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej

W związku z ograniczeniami wynikającymi z pandemii COVID-19 Konferencja odbędzie się 19 i 20 listopada 2020 r. i zostanie przeprowadzona online. Zgłoszenia przyjmowane są do 19 października br.
29-07-2020

Konkurs o nagrodę im. Profesor Elżbiety Tarkowskiej – Edycja IV

Zapraszamy autorów, instytucje naukowe, towarzystwa naukowe oraz wydawców lub stowarzyszenia zrzeszające dziennikarzy do udziału w IV edycji Konkursu o Nagrodę im. Profesor Elżbiety Tarkowskiej.