30 czerwca odbyło się seminarium "Monitorowania rozwoju dziecka w wieku 3-6 lat na podstawie obserwacji funkcjonalnej prowadzonej podczas codziennych aktywności w przedszkolu z wykorzystaniem narzędzia Skali - Skrining Rozwoju Małego Dziecka (SRMD)".
Adresaci wydarzenia: Kuratorzy Oświaty, Dyrektorzy Wojewódzkich Ośrodków Doskonalenia Nauczycieli, Przedstawiciele Ośrodka Rozwoju Edukacji, Instytutu Badań Edukacyjnych - Państwowego Instytutu Badawczego
Partner wydarzenia:
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Finansowanie ze środków MEN projekt umowa nr: MEN/2025/DEW/383
Celem seminarium jest prezentacja założeń oraz działań w ramach zadania w dziedzinie nauczania o charakterze wdrożeniowo-naukowym, polegającym na przygotowaniu materiałów metodycznych i szkoleniowych w zakresie monitorowania rozwoju dziecka w wieku 3-6 lat na podstawie obserwacji funkcjonalnej prowadzonej podczas codziennych aktywności w przedszkolu z wykorzystaniem narzędzia Skali - Skrining Rozwoju Małego Dziecka (SRMD)
Seminarium stanowi forum wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedstawicielami resortu edukacji, instytucji wspierających rozwój edukacji włączającej oraz środowisk naukowych i praktyków dotyczących realizowanych projektów oraz planowanych nowych działań.
Informacje organizacyjne
Miejsce wydarzenia: Akademia Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej, sala 4061
Data wydarzenia: 30.06.2025, godz. 10.00-14.00
Relacja fotograficzna z wydarzenia >>