Codzienność/niecodzienność szkolna w czasie pandemii COVID-19 w dyskursie uczniów edukacji wczesnoszkolnej

Józefa Bałachowicz, Zuzanna Zbróg (red.)

Opis:

Wydanie: 1

Miejsce i rok wydania: Warszawa, 2023

Język publikacji: polski

Liczba stron: 348

Typ publikacji: praca naukowa

Publikacja jest niezwykle ważnym głosem badaczek zgromadzonych w Zespole Edukacji Elementarnej, które nie tylko pokazują, w jaki sposób całościowo, metodycznie, z ogromnym wyczuciem wrażliwości dziecka, można badać doświadczenia uczniów w kategoriach zmian i kryzysów, ale także jak wiele pracy stoi przed pedagogami i nauczycielami w postpandemicznej codzienności.

Z recenzji dr hab. Jolanty Andrzejewskiej, prof. UMCS w Lublinie

Zaprezentowane w tomie wyniki i analizy są wnikliwym i rzetelnym świadectwem czasu pandemii, doświadczeń dzieci w młodszym wieku szkolnym i ich rodziców w trakcie edukacji zdalnej. Autorki monografii oddały głos dzieciom, by z uwagą i wnikliwością utrwalić unikatowy obraz ich przeżyć i doświadczeń. Monografii a odkrywa niedoskonałości edukacji w trakcie pandemii COVID-19, pokazuje też wady edukacji przed pandemią. […] Autorki inspirują do namysłu nad zmianami, które muszą się dokonać w edukacji, w szkole zanurzonej w zmieniającym się i nie-przewidywalnym świecie.

Z recenzji dr hab. Kingi Kuszak, prof. UAM w Poznaniu

Cena:

46,00

Rok wydania:

2023

Strony:

348

ISBN:

978-83-67721-07-3