Międzykulturowy dialog akademicki – wykład i warsztat o inkluzji i tożsamości studenckiej

Aktualizacja: 13-06-2025

W dniu 9 czerwca 2025 r. gościliśmy w naszej Uczelni wyjątkowych prelegentów z USA. W spotkaniu ze studentami oraz pracownikami Instytutu Pedagogiki wzięli udział przedstawiciele Northeastern Illinois University (Chicago) oraz Pennsylvania State University.

Międzynarodowy dialog edukacji

Prof. Jolanta Jonak i prof. George Tolczyk z Northeastern Illinois University wygłosili inspirujący wykład pt. The Fine Line Between Difference and Disability, podejmując refleksję nad granicami pomiędzy zróżnicowaniem indywidualnym a diagnozą niepełnosprawności w edukacji.

Adrian Tolczyk, student Pennsylvania State University, poprowadził warsztat pt. The Hidden Curriculum of Belonging: How Athletics and Fraternity Life Shape Student Identity and Engagement at a U.S. University. W sposób poruszający i krytyczny ukazał, jak sport akademicki i przynależność do bractw kształtują tożsamość studentów.

Dziękujemy za ten inspirujący czas i liczymy na kolejne spotkania w duchu otwartości i współpracy międzykulturowej.

Udostępnij:

Wydrukuj

Opublikowano: 13-06-2025