Raporty z badań pedagogicznych 3

Krystyna Heland-Kurzak, Katarzyna Pardej, Katarzyna Szostakowska (red.)

Opis:

Wydanie: 1

Miejsce i rok wydania: Warszawa, 2022

Język publikacji: polski

Liczba stron: 190

Typ publikacji: praca naukowa

Publikacja stanowi kontynuację cyklu publikacyjnego Wydawnictwa Akademii Pedagogiki Specjalnej. Pierwszy tom ukazał się w 2015 roku, a drugi w 2017 roku. Oba tomy zostały wydane pod redakcją dr hab. Michała Kwiatkowskiego, prof. APS i dr hab. Anny Odrowąż-Coates, prof. APS. Trzeci tom serii Raportu z badań pedagogicznych stanowi zatem kontynuację dobrych tradycji publikowania pogłębionych streszczeń obronionych doktoratów z zakresu nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika. Rok, na jaki przypada wydanie tej publikacji, jest szczególny, gdyż Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej obchodzi swoje 100-lecie. 

W monografii zaprezentowano meritum problematyki poruszanej w rozprawach doktorskich przygotowanych na siedmiu polskich publicznych uczelniach wyższych, tj.: Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Uniwersytecie Jagiellońskim, Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Uniwersytecie Szczecińskim, Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Wrocławskim i Uniwersytecie Zielonogórskim. Publiczne obrony tychże rozpraw doktorskich odbyły się w latach 2018-2022. 

Cena:

publikacja online

Rok wydania:

2022

Strony:

190

ISBN:

e-book 978-83-67721-00-4