Ogłoszenia

INFORMACJE O AKTUALNYCH DYŻURACH WYKŁADOWCÓW ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADCE USOS-WEB

 

 

Uwaga Seminarzystki i Seminarzyści Pani dr E. Lewandowskiej-Tarasiuk: Pani Doktor zaprasza wszystkich na spotkanie seminaryjne we wtorek 29.04. o godz. 15:20 do s. 3090.


Uwaga studenci IV i V roku Surdopedagogiki: w związku z zaproszeniem studentów IV i V roku do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Głuchych im. Jana Siestrzyńskiego przy ul. Łuckiej na zajęcia na terenie tamtejszej placówki, zajęcia zaplanowane:

  • na poniedziałek 28 kwietnia: Historyczne i współczesne zagadnienia surdopedagogiki dla V roku surdopedagogiki
  • na wtorek 29 kwietnia: Metodyka edukacji wczesnoszkolnej uczniów słabosłyszących dla IV roku surdopedagogiki

zostają przeniesione na 29 maja za zgodą Kierownika specjalności. Godziny zostaną przekazane grupom studenckim po potwierdzeniu od Partnera naszego Zakładu.


Dyżury dr Natalii Banasik-Jemieliniak z dnia 24.04.2025 r. (czwartek) zostają przeniesione na 23.04.2025 r. (środa)  w godz. 9:30 - 11:30.


W dniu 15 kwietnia 2025r. (wtorek) dyżur dr Ewy Wiśniewskiej wyjątkowo odbędzie się w godz. 13:45-14:45.


W dniu 17 kwietnia 2025r. (czwartek) dyżur dr hab. E. Strutyńskiej - Laskus zostaje przełożony i odbędzie się 15 kwietnia 2025r. (wtorek) w godz. 14:00 - 16:00


W związku z nieobecnością dr J. Witowskiej zostały zorganizowane zastępstwa. Wszystkie zajęcia będą odbywały się planowo.


Dyżur dr Moniki Zimy-Parjaszewskiej z dnia 01 kwietnia 2025r. (wtorek) godz. 8.50 – 9.50 zostaje przeniesiony na 02 kwietnia 2025r. (środa) w godz. 11.30 – 12.30


Uwaga zmiana dot. studentów grupy V DMPW - moduł: pedagogika żłobkowa: wykład Pani dr M. Kierzkowskiej zaplanowany na 31.03., zostaje - jednorazowo - przeniesiony na poniedziałek, 07.04. w godz. 15:25-16:55 s. 3232.


W dniu 26 marca 2025r. (środa) dyżur prof. J. Michalskiego zostaje przełożony i odbędzie się 27 marca 2025r. (czwartek) w godz. 10:00 - 11:00.


W dniu 1.04 zajęcia z sali 3310 zostają jednorazowo przeniesione do sali 3305


W związku z dłuższą nieobecnością dr M. Wałachowskiej zostały zorganizowane zastępstwa. Wszystkie zajęcia od 24 marca br. będą odbywały się planowo.


Uwaga zmiana dot. studentów grupy V DMPW - moduł: pedagogika żłobkowa: 20.03. w godz. 08:00-11:25 odbędą się ćwiczenia z "Pierwszej pomocy przedmedycznej". Zaplanowany, w tym czasie, wykład Pani dr M. Kierzkowskiej, zostaje - jednorazowo - przeniesiony na poniedziałek, 31.03. w godz. 15:25-16:55 s. 3232.


Zaplanowany na 17 marca 2025r. (poniedziałek) dyżur prof. J. Michalskiego zostaje przełożony i odbędzie się 18 marca 2025r. (wtorek) w godz. 11:40-12:40.


Uwaga studenci grupy V DMPW - moduł: pedagogika żłobkowa: 20.03. w godz. 08:00-11:25 odbędą się ćwiczenia z "Pierwszej pomocy przedmedycznej". Zaplanowany, w tym czasie, wykład Pani dr M. Kierzkowskiej, zostaje - jednorazowo - przeniesiony na poniedziałek, 31.03. w godz. 15:25-16:55 s. 3232.

W dniu 27 marca 2025r. (czwartek) dyżur dr M. Czyżewskiej zostaje odwołany

W dniu 12.03 dyżur dr  I. Omelańczuk odbędzie się wyłącznie w formie zdalnej.

W dniu 10.03.2025r. (poniedziałek) dyżur prof. A. Tłuściak-Deliowskiej zostaje odwołany
dr I. Omelańczuk informuje spotkanie ws. praktyki asystenckiej (PY-5P-PKL1) dla III roku psychologii (studia stacjonarne) odbędzie się 12.03.2025 w aplikacji teams (link do spotkniania został przesłany mailem).

Uwaga grupa seminaryjna II DZPE dr E. Lewandowskiej - Tarasiuk: Pani Doktor informuje, że spotkania seminaryjne w semestrze letnim będą się odbywały we wtorki o godz. 15:20 w s. 3090.

Spotkanie organizacyjne w sprawie realizacji praktyki asystenckiej w przedszkolu (PC-5P-KIE2a, II rok pedagogika specjalna studia stacjonarne) dla grupy 4, 5, 6 odbędzie się 27 lutego o godz. 18:00 w aplikacji Teams. Praktykanci proszeni są o wcześniejsze zapoznanie się z materiałami zamieszczonymi w zespole w zakładce Pliki.
Link do zespołu:
Link do spotkania:

Szanowni Państwo,
dnia 20.02.2025r. zapraszam na dyżur w godzinach: 13:00- 14:00.
Z poważaniem 
dr Patrycja Jurkiewicz 

Dr K. Ziomek-Michalak informuje:

  1. Egzamin poprawkowy z przedmiotu Praca socjalna w domach pomocy społecznej odbędzie się zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią 20.02.2025 godz. 9.30, pok. 2209.
  2. Zajęcia zaplanowane w dniu 25.02.2025 nie odbędą się z powodu uczestnictwa w IV Łódzkiej Konferencji Gerontologicznej. Termin odpracowania zostanie ustalony na kolejnych zajęciach.

"Poprawa zaliczenia z przedmiotu "Wybrane zagadnienia prawa" dla studentów studiów niestacjonarnych odbędzie się w sobotę (15.02.2025 r.) o godz. 9.30 w pok. 2204. Jolanta Zozula"


Egzamin z przedmiotu WYBRANE ZAGADNIENIA PRAWA PRACY dla I roku ZU/PE-PZL - PEDAGOGIKA PRACY I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI studiów niestacjonarnych odbędzie się w dniu 16.02.2025 o godz. 11:00 - 12:00 w sali 3077.


Pani dr J. Zozula informuje, że zaliczenia w terminie poprawkowym dla studentów studiów stacjonarnych odbędą się w dniu 19.02.2025 r. o godz. 11.00 w pok. 2204


Egzamin z PROFILAKTYKI SPOŁECZNEJ dla 3 semestru pedagogiki resocjalizacyjnej (3-l) niestacjonarne I stopnia odbędzie się 16.02.2025 r. w godz. 10:00-10: 30 w sali 3088/3089.


Dr Anna Kruk zaprasza wszystkie osoby ze studiów stacjonarnych poprawiające egzaminy i kolokwia oraz osoby piszące po raz pierwszy na wtorek 11 lutego 2025 roku do sali 2222:

z następujących przedmiotów:

godzina 14.00: 

  1. Teoretyczne podstawy pracy socjalnej - grupa: II DZ/PS;
  1. Zarządzanie placówką i kadrami w pomocy społecznej - grupa II DZ/PS;
  1. Przedsiębiorczość i rynek pracy - grupy: I DZ/PS+ II DZ/EP;

godzina 14.45: 

  1. Wybrane zagadnienia pracy socjalnej - II DU/PE;
  1. Praca socjalna z elementami polityki społecznej - II DZ/ RE;
Obowiązuje również standardowa forma pisemna, tak jak w przypadku wcześniejszych egzaminów i zaliczeńEgzamin poprawkowy z przedmiotu "Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi" (II rok pedagogiki specjalnej, studia stacjonarne) odbędzie się 19 lutego (środa) o godz. 8:00 w s. 3505.

W dniu 06 lutego 2025r. (czwartek) dyżur prof. J. Łukasiewicz-Wieleby zostaje odwołany.

W dniu 06 lutego 2025r. (czwartek) dyżur dr P. Jurkiewicz zostaje przełożony i odbędzie się 11 lutego 2025r. (wtorek) w godz.12:40-13:40.

W dniu 06 lutego 2025r. (czwartek) dyżur dr M. Rebizant wyjątkowo odbędzie się tylko w aplikacji MS Teams.


Poprawa kolokwiów ze "Współczesnych nurtów filozofii" i "Filozofii z elementami logiki" u dr Melonowskiej odbędzie się w dn. 10 lutego o godz. 10.00 w pok. 2106.
"Studenci II roku na egzamin z przedmiotu Diagnostyka w pedagogice specjalnej 06.02.2025 proszeni są o wchodzenie w kolejności: 
  • osoby o nazwiskach zaczynających się na litery A - K - godzina 9.30 
  • osoby o nazwiskach zaczynających się na litery L - Ż - godzina 10.15
  • wszystkie osoby, które piszą egzamin w czasie przedłużonym proszone są o wejście z grupą pierwszą.
Egzamin odbędzie się w Auli B".
W dniu 05 lutego 2025r. (środa) dyżur dr J. Bluszcz zostaje odwołany.
W dniu 04 lutego 2025r. (wtorek) dyżur dr P. Jurkiewicz wyjątkowo odbędzie się w godz. 12.00-13.00

Konsultacje dotyczące zaliczenia Metodologii badań pedagogicznych jakościowych (studia niestacjonarne) odbędą się w niedzielę 09.02.2025 o godzinie 11.00 w sali 1115 - prof. Franciszek Szlosek

W dniu 03 lutego 2025r. (poniedziałek) osoby, które były umówione na zaliczenie przedmiotu u p. dr M. Trzcińskiej-Król, proszone są o zgłoszenie się do p. mgr K. Korbeckiej, pok. 3406

W dn. 28 stycznia, zajęcia Teoretyczne podstawy pracy socjalnej dla II DZPS prowadzone przez Panią dr A. Kruk odbędą się w godz. 13:30-15:05 w s. 4212.

W dniu 28 stycznia 2025r. (wtorek) dyżur dr P. Jurkiewicz wyjątkowo odbędzie się w godz. 11:50 - 12:50.
W dniach 28 stycznia 2025r. (wtorek) i 30 stycznia 2025r. (czwartek) dyżur dr J. Wiśniewskiej zostaje przełożony na 29 stycznia 2025r. (środa) w godz. 11:00 - 13:00.
dr L. Zabłocka-Żytka informuje: W tygodniu 27-31.01.2025. dyżury dr Lidii Zabłockiej-Żytka odbywają się 27.01. (poniedziałek) 9.00-10.00 stacjonarnie i online, 29.01. 13.00-14.00 (środa) stacjonarnie i online; 31.01. 2025.10.00-11.00 online.
Zapraszam.

Egzamin z przedmiotu Metodologia Badań Psychologicznych (termin 1) dla 1. roku psychologii studiów niestacjonarnych odbędzie się w dniu 16.02.2025 o godz. 9:00 - 10:00 w auli A. 

Egzamin w terminie B (poprawkowy) odbędzie się tydzień później - 23.02.2025 w sali (auli) 4066.


Szanowni Państwo,
dnia 24.01.2025. dyżur dr Lidii Zabłockiej-Żytka odbywa się tylko online. Dodatkowy stacjonarny dyżur odbędzie się 27.01.2025 9.00-10.00.

Egzamin z przedmiotu Metodologia Badań Psychologicznych dla 1. roku psychologii studiów dziennych odbędzie się w dniu 5.02. (środa) o godz. 9:00 - 10:00 w auli C (egzamin zerowy)

Egzamin z przedmiotu Metodologia Badań Psychologicznych dla 1. roku psychologii studiów dziennych odbędzie się w dniu 10.02. (pon) o godz. 9:00 - 10:00 w auli B (egzamin w pierwszym terminie)

dr Małgorzata Jabłonowska informuje:

Zapraszam studentów na spotkanie zdalne w aplikacji Teams w celu odrobienia zajęć z Metodologia badań pedagogicznych z elementami opisu statystycznego [PE-3F-MPS]
  • grupa ćwiczeniowa II DZPE EDC czw 23.01.2025 godz .16:30
  • grupa ćwiczeniowa II DZPE ASK  czw  30.01.2025 godz. 10:00
Linki do spotkań zostały przesłane studentom w systemie USOS.
Odpracowanie zajęć z Technologii Informacyjnej dla I DZLO 1A stacjonarnie wt. 28.01.2025 godz 11:40 s 3329.
Zapraszam studentów, którzy mają jakieś kwestie do uzupełnienia we wt 28.01.2025. Będę w sali 3329 od 10:00 do 13:00. Proszę o wcześniejszy kontakt w aplikacji TEAMS.

W dniu 15 stycznia 2025r. (środa) dyżur mgr A. Sztuk zostaje odwołany
W dniu 15 stycznia 2025r. (środa) dyżur prof. J. Michalskiego zostaje przełożony i odbędzie się 16 stycznia 2025r. (czwartek) w godz. 08.00 - 09.00.
W dniu 14 stycznia 2025r. (wtorek) dyżur dr M. Zimy-Parjaszewskiej zostaje odwołany.
dr M. Kierzkowska odwołuje dyżur w dniu 8 stycznia (środa), godz. 13.00-15.00.
Uwaga Bardzo Ważne Zajęcia z Pierwszej Pomocy Przedmedycznej - mgr Mikołaj Kowalewski
Ze względu na nieobecność wykładowcy od dnia 13.01, proszę o sprawdzenie swojej poczty i zapoznanie się z informacjami dotyczącymi realizacji przedmiotu w dodatkowych dniach 7-10. stycznia i  końcowego zaliczenia.
Pan mgr Mikołaj Kowalewski zaprasza
ŚRODA 8.01 - 8.00-13.00 - DZRE1
CZWARTEK 9.01 :8-12.25 - DZSC2, DZSC3,DZPE3.
CZWARTEK 9.01:13.15-17.00 - DZPE1 i DZEP1.
PIĄTEK 10.01: 13.30-17.00 - DZPS1, DZPS2

Gdyby któryś ze studentów z grupy nie mógł przybyć w zaproponowanym terminie to proszę żeby dołączył na dodatkowe zajęcia z innymi grupami


Uwaga studenci I roku wszystkich kierunków studiów!
Na platformie e-learningowej zamieszczone zostało krótkie szkolenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny kształcenia. Szkolenie jest obowiązkowe dla studentów I roku wszystkich kierunków studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich (studia stacjonarne i niestacjonarne). Szkolenie należy odbyć do 16.01.2025 r.
Wejście na platformę e-learningową możliwe jest ze strony głównej APS – zakładka E-learning (na górze strony). Po wejściu w zakładkę należy kliknąć przycisk „zaloguj” i zalogować się podając login i hasło takie, jak podczas logowania do systemu USOS.
Żeby uzyskać zaliczenie, konieczne jest przejście całego szkolenia oraz udzielenie minimum 70% prawidłowych odpowiedzi w teście. Zarówno szkolenie, jak i test, nie mają limitu wejść. Koordynatorem szkolenia jest inż. Jakub Kadulski.

W dniu 16 grudnia 2024r. (poniedziałek) dyżur dr A. Zagrodzkiej zostaje odwołany.


Uwaga III DZPE EDC: w dn. 17.12. zajęcia Pani dr Jolanty Wiśniewskiej rozpoczną się o godz. 12:00 (s. 4314)


 dr M. Poraj-Weder odwołuje dyżur w dniu 12.12.2024.


W dniu 10 grudnia 24r. (wtorek) dyżur dr P. Jurkiewicz wyjątkowo odbędzie się w godz. 10:00 - 11:00.


dr I. Omelańczuk informuje, że  dyżur z czwartku zostaje przełożony na dziś (10.12) w godzinach 13:30-14:30.


III DZRE gr 1. zajęcia z przedmiotu " Diagnoza systemu rodzinnego" z dr E. Wysocką będą się odbywały w środy w godz. 11:40-13:15  s. 3088


W dniu 09 grudnia 2024 r (poniedziałek) dyżur Pani prof. A. Kwiatkowskiej-Zwolan zostaje odwołany.


Na dodatkowy dyżur w tym tygodniu zapraszam w dniu 10 grudnia w godzinach 15.20 - 16.20

V DMPC-SUR w dniu 2.12 zajęcia z przedmiotu " Metodyka edukacji wczesnoszkolnej uczniów niesłyszących odbędą się w sali 3413


W dniu 27 listopada 2024r. (środa) dyżur prof. J. Michalskiego zostaje odwołany i przełożony na 28 listopada 2024r. (czwartek) w godz. 09:30-10:30.


W dniu 20 listopada odwołuję dyżur. W dniu 27 listopada dyżur będzie o godzinach: 10-11.30 i 13.30-15.30 (pok. 3609).
dr hab. Ewa Zasępa, profesor uczelni

Od poniedziałku 18.11.2024 r. będzie dla studentów dostępny kurs BHP na platformie e-learningowej. Będzie aktywny do 26.01.2025 r. (niedziela do 23.59). Należy zrealizować w tym czasie kurs i wypełnić test zaliczeniowy.


W dniu 12.11.2024r. (wtorek) dyżur mgr M. Chróścickiej – Wnętrzak zostaje odwołany


W związku z udziałem w konferencji, zaplanowany na 06.11. dyżur Pani prof. J. Bałachowicz zostaje przełożony na 13.11. w godzinach 11-12:00. 


Zaplanowany na dzisiaj, 6 listopada (środa) dyżur prof. J. Michalskiego zostaje przełożony i odbędzie się 8 listopada 2024r. (piątek) w godz. 08:00 - 09:00


w związku z wymianą okien seminarium w dniu 5.11 z prof. B. Szczupał w godz. 13:30-15:05 zostaje przeniesione do sali 3077

Z uwagi na wymianę okien na 5 piętrze w budynku C w dniach 2–8 listopada br., dyżury wszystkich pracowników Instytutu Pedagogiki Specjalnej będą realizowane zgodnie z ustalonymi terminami, jednak w formie zdalnej, przy użyciu aplikacji Microsoft Teams (dotyczy studiów stacjonarnych oraz studiów niestacjonarnych).


Uwaga II DMPC - w dniu 31.10 zajęcia z przedmiotu Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży wykł. aula A odbędą się zgodnie z planem zajęcia poprowadzi dr M. Kruk-Rogucka


W związku z wymianą okien,
w dn. 4-6.11. zajęcia zaplanowane w s. 3528 zostają – jednorazowo – przeniesione do:

  • w dn. 4.11. w godz. 08:00-13:15  do s. 1205
  • w dn. 4.11. w godz. 13:30-16:55 do s. 1109
  • w dn. 5-6.11. do s. 1027

w dn. 4.11. zajęcia zaplanowane w s. 3526 zostają – jednorazowo – przeniesione do auli C.

w dn. 5.11. zajęcia zaplanowane w s. 3526 zostają – jednorazowo – przeniesione

  • w dn. 5.11. w godz. 8:00-9:35  do s. do auli C
  • w dn. 5.11. w godz. 11:40-15:05 do s.2202

w dn. 6.11. zajęcia zaplanowane w s. 3526 zostają – jednorazowo – przeniesione do auli C.

w dn. 4-6.11. zajęcia zaplanowane w s. 3605 zostają – jednorazowo – przeniesione do:

  • w dn. 4.11. w godz. 11:40-13:15 do s. 1115
  • w dn. 4.11. w godz. 13:30-16:55 do s. 2221
  • w dn. 5.11. w godz. 8:00-9:35  do s. 3235
  • w dn. 5.11. w godz. 9:50-11:25 do s. do auli C.
  • w dn. 5.11. w godz. 11:40-15:05 do s.do auli C.
  • w dn. 6.11. w godz. 9:50-16:55 do s. 1076

w dn. 5-7.11. zajęcia zaplanowane w s. 3634 zostają – jednorazowo – przeniesione do:

  • w dn. 5.11. w godz. 8:00-9:35  do s. 1109
  • w dn. 5.11. w godz. 9:50-11:25 do s. 1109
  • w dn. 5.11. w godz. 11:40-13:15 do s. 1109
  • w dn. 6.11. w godz. 8:00-13:15 do s. 4125
  • w dn. 7.11. w godz. 8:00-9:35 do s. 3077

W dniu 28.10.24r. (poniedziałek) dyżur dr Sylwii Jaronowskiej, wyjątkowo, odbędzie się w sali 1204.


W dniu 25 października 2024r. (piątek) dyżur Pana Prof. J. Gary wyjątkowo odbędzie się w godz. 15.30-14.30


W związku z wymianą okien, w dn. 28-31.10.:

zajęcia zaplanowane w s. 3412 zostają – jednorazowo – przeniesione do:

  • w dn. 28.10. w godz. 08:50-13:15  do s. 1205
  • w dn. 28.10. w godz. 13:30-16:55 do s. 1109
  • w dn. 29-30.10. do s. 1027

zajęcia zaplanowane w s. 3429 zostają – jednorazowo – przeniesione do auli C.


W związku z planowaną wymianą okien na 5. piętrze w budynku C w dniach 2–6 listopada, dyżury wszystkich pracowników Instytutu Pedagogiki Specjalnej będą realizowane zgodnie z ustalonymi terminami, jednak w formie zdalnej, przy użyciu aplikacji Microsoft Teams (dotyczy studiów stacjonarnych oraz studiów niestacjonarnych)


W związku z wymianą okien w dn. 21-24.10.:

 zajęcia zaplanowane w s. 3305 zostają – jednorazowo – przeniesione do:

  • w dn. 21.10. w godz. 08:50-13:15  do s. 1205
  • w dn. 21.10. w godz. 13:30-16:55 do s. 1109
  • w dn. 22-24.10 do s. 1027

zajęcia zaplanowane w s. 3332 zostają – jednorazowo – przeniesione do auli C


 W dniach 16-17.10.2024r. dyżury dr M. Czarkowskiej zostają odwołane.


Dyżur dr K. Smolińskiej w dniu 14.10.24 odbędzie się w godzinach 14.00-15.00.


W dn. 31.10.2024 od godz. 13:30 Pani Rektor ustanowiła godziny rektorskie.


23.12.2024 ustanowiony został dniem rektorskim.


 Uwaga studenci I roku Socjologii (licencjat): 

Wykład z "Wprowadzenia do specjalności" zaplanowany na 03.10. zostaje przeniesiony na 10.10.


Uwaga studenci I roku Pracy Socjalnej (grupa warszatowa 1B):

warsztaty "Technologia informacyjna" zaplanowane na dzisiaj 02.10. na godz. 15:20, zostają odwołane. Studenci grupy 1B proszeni są o uczestnictwo w warsztatach "Technologia informacyjna" zaplanowanych we wtorek, 08.10. o godz. 11:40 w s. 3328


w dniu Inauguracji (2.10.2024 r.) Pani Rektor ustanowiła godziny rektorskie dla studentów I roku studiów, aby mogli uczestniczyć w uroczystości. Godziny rektorskie obowiązują w tym dniu do 13.00.


Uwaga zmiana sali: w dn. 01.-03.10. zajęcia zaplanowane w s. 3131 odbędą się w s. 1027. Seminarium Pani prof. B. Szczupał zaplanowane w s. 3131 odbędzie się w s. 3528.


Uwaga studenci I roku fizjoterapii!

Zajęcia „Wychowanie fizyczne – pływanie” odbywają się w OSIR przy ul. Rokosowskiej 10 (w niewielkiej odległości od głównego kampusu APS – ok. 10 minut pieszo).

Już na pierwszych zajęciach potrzebne będą:

- strój kąpielowy (dla kobiet jedno- lub dwuczęściowy, dla mężczyzn elastyczne, przylegające do ciała kąpielówki lub slipki o dowolnej długości nogawek, bez kieszeni i metalowych elementów),

- czepek na głowę,

- zmieniane na terenie pływalni obuwie typu kąpielowego (np. klapki).

Zajęcia prowadzi dr Tomasz Iwański.


 

Dyżur dr M. Sędzickiego ze środy (25.09.24) został przełożony na czwartek 26 września w godzinach 11.30-12.30  (również on-line).