EN

W związku z groźbą rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2,                     w komunikacji wewnątrzuczelnianej zaleca się wykorzystywanie korespondencji mailowej i kontaktów telefonicznych oraz ograniczenie kontaktów bezpośrednich. 

UWAGA! Podania o przedłużenie terminu złożenia pracy dyplomowej należy kierować na adresy mailowe pracowników konkretnego BIURA SPRAW STUDENCKICH odpowiednio studia stacjonarne/studia niestacjonarne !!!

KIEROWNIK BIURA SPRAW STUDENCKICH

Mgr Maria Konieczna

bud. C I piętro p.3108

e-mail: mkonieczna@aps.edu.pl

tel.: 22/589-36-26

 

STUDIA STACJONARNE

(bud. C I piętro p.3144)

tel.: 22/589-36-28/33

Agnieszka Banaszek e-mail.: abanaszek@aps.edu.pl

Irena Kotańska e-mail.: ikotanska@aps.edu.pl

Ewa Wild e-mail.: ewild@aps.edu.pl

mgr Katarzyna Wojciechowska e-mail.: kwojciechowska@aps.edu.pl

 

Godziny przyjęć:

 

PEDAGOGIKA – studia I i  II stopnia

PEDAGOGIKA PRZEDSZKOLNA I WCZESNOSZKOLNA – jednolite studia magisterskie

 

Obsługa administracyjna - Pani Irena Kotańska:

poniedziałek 8,30 – 14,30 (przerwa 12,00 – 12,30)

środa 8,30 – 11,30

czwartek 8,30 – 14,30 (przerwa 12,00 – 12,30)

 

PSYCHOLOGIA - jednolite studia magisterskie

PEDAGOGIKA SPECJALNA - jednolite studia magisterskie

 

Obsługa administracyjna – Pani Katarzyna Wojciechowska:

poniedziałek 8,30 – 14,30 (przerwa 12,00 – 12,30)

środa 8,30 – 11,30

czwartek 8,30 – 14,30 (przerwa 12,00 – 12,30)

 

PEDAGOGIKA SPECJALNA– studia I i II stopnia

INTERDYSCYPLINANE STUDIA NAD NIEPEŁNOSPRAWOŚCIĄ

– studia II stopnia

INTERDYSCYPLINARNE STUDIA NAD DZIECIŃSTWEM I PRAWAMI DZIECKA

– studia II stopnia

 

Obsługa administracyjna – Pani Ewa Wild:

wtorek 8,30 – 14,30 (przerwa 12,00 – 12,30)

środa – 11,30 – 14,30

piątek 8,30 – 14,30 (przerwa 12,00 – 12,30)

 

EDUKACJA ARTYSTYCZNA W ZAKRESIE SZTUK PLASTYCZNYCH –

studia I i  II stopnia

PRACA SOCJALNA – studia I stopnia

SOCJOLOGIA – studia I i  II stopnia

 

Obsługa administracyjna - Panie: Ewa Wild,Irena Kotańska,Katarzyna Wojciechowska

wtorek 8,30 – 14,30 (przerwa 12,00 – 12,30)

środa – 11,30 – 14,30

piątek 8,30 – 14,30 (przerwa 12,00 – 12,30)

 

STUDIA NIESTACJONARNE

 (bud. C I piętro p.3141)

tel.: 22/589-36-29/34

 

Elżbieta Cepuch e-mail.: ecepuch@aps.edu.pl

Edyta Sieradzka e-mail.: esieradzka@aps.edu.pl

mgr Marzena Wieliniec e-mail.: mwieliniec@aps.edu.pl

mgr Agnieszka Żabińska e-mail.: agzabinska@aps.edu.pl

mgr inż. Sylwia Lipska e-mail.: slipska@aps.edu.pl

 

Godziny przyjęć:

poniedziałek                                                              - 10,00 – 13,30

wtorek                                                                       - 10,00 – 13,30

środa                                                                         - 12,00 – 15,00

czwartek                                                                    - dzień pracy wewnętrznej

piątek                                                                        - 10,00 – 13,30

sobota (w okresie zjazdów)                                         -   9,00 – 14,00

 

SEKCJA PRAKTYK

 (bud. C I piętro p.3123)

tel.: 22/589-36-21

mgr Jolanta Prasek e-mail.: jprasek2@aps.edu.pl

lic. Krystyna Rozmysłowicz e-mail.: krozmyslowicz@aps.edu.pl

Godziny przyjęć:

poniedziałek                                       -           10,00 – 13,30

wtorek                                                -           10,00 – 13,30

środa                                                  -           12,00 – 15,00

czwartek                                             -           dzień pracy wewnętrznej

piątek                                                 -           10,00 – 13,30

 

KOORDYNATOR PRAKTYK

dr Ewa Dąbrowa

Dyżur: 2 i 4 środa miesiąca w godz. 8,45 – 9,45

 

Aktualności

03-07-2020

PRAKTYKI STUDENCKIE - ZMIANY

Uwaga! ważny komunikat dotyczący zmiany w realizacji planów studiów w zakresie PRAKTYK
01-07-2020

Rozmowy kwalifikacyjne na Podyplomowe Studia z Logopedii

Rozpoczynamy rozmowy kwalifikacyjne na Podyplomowe Studia Logopedii nr 19. I tura rozmów odbędzie się 03.07.20 r. w godzinach 9.00 – 12.00 z wykorzystaniem aplikacji Teams, II tura rozmów odbędzie się…
25-06-2020

Insygnia władzy rektorskiej dla Rektor Elekt dr hab. Barbary Marcinkowskiej, prof. APS

Podczas XLI zwyczajnego posiedzenia Senatu, które odbyło się 24 czerwca 2020 r. Rektor prof. dr hab. S. M. Kwiatkowski przekazał insygnia rektorskie Rektor Elekt dr hab. Barbarze Marcinkowskiej, prof.…