Ogłoszenia 



INFORMACJE O AKTUALNYCH DYŻURACH WYKŁADOWCÓW ZNAJDUJĄ SIĘ Z ZAKŁADCE USOS-WEB

Wykład z Poradnictwa psychologicznego z dr Lidią Zabłocką- Żytka w dniu 31.05.2017. odbędzie się w godzinach 11.40-13.00 w sali 1109.

Dyżur dr Lidii Zabłockiej Żytka we wtorek (30.05.2017) odbędzie się w godzinach 14.30-15.30 w p. 3609, ul Szczęśliwicka 40

Szanowni Państwo

Platforma e-learningowa do przedmiotu Pedagogical Implications of Children's Rights and Childhood in the Face of the Challenges of the 21st Century, realizowanego na studiach niestacjonarnych będzie dostępna w dniach 30.05.2017-03.06.2017. Przypominam, że zaliczenie następuje do 90% prawidłowych odpowiedzi. POWODZENIA.


Dyżur mgr G. Gajewskiej odbędzie sie w dniu 11.06. 2017 r. , aula A , godz. 12.00 - 13.00


Zajęcia z mgr O. Galczewską z 17.05.2017 zostaną odrobione 31.05.2017 od 8:45 do13:30 sala 2122

Zajęcia ze Współczesnych kierunków teorii i praktyki pedagogicznej, z dr E. Zawadzką  w dniu 26 maja w godzinach 8.00-10.35 odbędą się w sali 1069


 

Konsultacje dla   seminarzystów dr B. Trochimiak odbędą się 24. 05. 2017 r. w sali 3511 lub  3521, w godz.:

         

  •                 08.15-9.25
  •                 12.40-13.20
  •                 14.45-15.45

                             


W dniu

24.06.2017 o godzinie: 7.30 - 9.00 w auli B odbędzie się egzamin z przedmiotu: Psychologia rozwoju człowieka z elementami psychopatologii prowadzony przez dr Dominikę Wiśniewską

 


 

W dniu 24.05.2017 zajęcia z mgr Kasperkiewicz- Morlewską dla II SOM odbędą się wyjątkowo od godz. 14.20 w sali 1018.
W dniu 24.05 (środa), zgodnie z prośbą jednej z grup studenckich nastąpiła zmiana godzin dyżuru z 8.50-9.50 na 11.30-12.30
                  
W dniu 30 i 31. 05 (wtorek, środa) odwołuję swoje dyżury w godz.  8.50-9.50. Zapraszam w środę 31.05 w godz.11.30-13.30. 
 Bernadetta Kosewska    
              

Dyżur mgr B. Retmaniak-Pikulskiej odbędzie się  w czwartek 25 maja w godz.11-12 pokój 9  w budynku przy ul. Czerniakowskiej 128.


 


1) zajęcia "Wybrane zagadnienia z wiedzy o języku w terapii pedagogicznej" z I rokiem TPE WW z dnia 26.04.2017 zostaną odpracowane 6.06.2017 roku o godz. 17.10-18.45. 
Proszę o informację dot. dostępności sali 2120
2) zajęcia "Biblioterapia wychowawcza w pracy z uczniem" z dnia 07.06.2017 z III rokiem TPE WW , zostaną odpracowane w dniu 24.05.2017 godz. 9.50-11.25 sala 3232

 

 


 

Seminarium dr M. Paplińskiej w dniu 24.06.2017 dla III roku Tyflopedagogiki odbędzie się w godz.  9.30.-11.00, s. 3505. Seminarium dla II roku Tyflopedagogiki odbędzie się w godz.  11.00-12.30, s.  3505.

 


 

      
W dniach 22.05.2017 - 26.05.2017 z powodu wyjazdu służbowego zostają odwołane dyżury dr A. Dłużniewskiej.
 

 

W dn. 24 maja (środa) dyżur dr Kornelii Czerwińskiej zostaje przełożony z godz. 8-9 na godz. 12:30-13:30 z uwagi na obowiązkowe zebranie pracowników IPS. 

Dyżur dr Kornelii Czerwińskiej z dn. 29 maja (poniedziałek) 11:30-12:30 zostaje przełożony na dn. 31 maja (środa) godz. 9-10 ze względu na wyjazd służbowy.

Dr Ewa Sokołowska odwołuje dyżur w dniu 22 maja 2017 (poniedziałek), w
godz. 12.00-13.00. W czwartek dnia 25 maja 2017, dyżur będzie
odpowiednio przedłużony od 11.30 do 13.30.  


 

Rozliczanie Praktyki asystencko-pedagogicznej w przedszkolu (40godz.) I ZU/PE-PEW odbędzie się 24.06, godz. 15.45, sala 3431 oraz 01.07, godz. 13.15, sala 3431 (ostateczny termin).


Rozliczenie Praktyki pedagogiczno-korekcyjnej w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach podstawowych - 3 tyg. (60 godz.) II ZU/PE-PEK odbędzie się 24.06, godz. 15.45, sala 3431 oraz 01.07, godz. 13.15, sala 3431 (ostateczny termin).

W związku z organizowanym w dniu 24.05.2017 r. (środa) o godzinie 13.30. przez Panią Profesor Joannę Głodkowską - Dyrektora Instytutu Pedagogiki Specjalnej -  zebraniem Pracowników Instytutu, na którym obecność jest obowiązkowa, jestem zmuszony odwołać swój dyżur.

Dr Hubert Iwanicki


 

Uwaga !
studenci  studiów stacjonarnych grupy: III PWK, III WPW, III WZP, III LOG, II LOGo, II PEW,

Szanowni Państwo, dotąd na naszych specjalnościach nie było tradycji kończenia studiów wspólnie, podczas uroczystej gali wręczenia dyplomów, jak to się dzieje na innych uczelniach. Chcemy naprawić ten błąd. Uważamy, że miło by było spotkać się, w togach i biretach, w obecności bliskich, i w sposób uroczysty, wspólnie zakończyć ten etap Państwa kształcenia. Osoby chętne do uczestnictwa w organizacji tego wydarzenia zapraszam na krótkie spotkanie w najbliższą sobotę na godz.12.50 do pokoju 3306 (sekretariat Instytutu Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji). Mam nadzieję, że dopiszą przedstawiciele wszystkich grup! Agnieszka Pawlak, zast. dyr. Instytutu Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji.
P
rosimy o kopiowanie powyższej wiadomośći na mailach grupowych.


 

Dyżur dr J. Moledy zostaje przeniesiony z dnia 13.05 na 20.05 w godz. 15.40-16.40 pok.3516


 

W dniach 12-24.05.2017 zostają odwołane dyżury dr L. Milewskiej-Monety.


Dr Ewa Sokołowska odwołuje dyżur w dniu 15 maja 2017, w godz. 11.30-12.30 /poniedziałek/.

W czwartek dnia 18 maja  2017, dyżur będzie odbywała od 11.30 do 13.30. 


 

W dniu 17.05.br (środa) przenoszę swój dyżur z godziny 13.30 na 8.30-9.30. dr H. Iwanicki
UWAGA
Wykład monograficzny  dla I DUPE i I DUPC z prof. T. Milovą  w dniu 12.05.2017 odbędzie się w godz. 17.10-19.45.

Uwaga
13.05.2017 - godz. 13.30 - 15.30 odbędą się konsultacje dla seminarzystów prof. E. Kuleszy II rok - studia dzienne oraz beda do odbioru spradzone prace magisterskie
Informuję, że mgr Barbara Retmaniak-Pikulska będzie pełniła dyżur w sprawie praktyk we wtorek 9.05.2017,  w godz. 11.30. – 12.30. przy ul. Czerniakowskiej 128, sala 9
Informacja dla  grup SOM i SPP, dotyczy zajęć:warsztaty na temat wizerunku publicznego i public relations, środa 15.20. w dniu 10.05.17.
Szanowni Państwo. Potwierdzam zaproszenie dla obu  grup (SOM i SPP) na warsztat dziennikarski, prowadzony przez red. Marcina Hadaja w środę 10.05.17 w Sali Senackiej w godzinach 10.00-16.00.  Półgodzinna przerwa przewidywana jest ok. 13.30. Wiem, że część z Państwa nie będzie mogła uczestniczyć w całym wydarzeniu, zapraszam więc w dogodnych godzinach, tym bardziej, że po części spotkanie pokrywa się z godzinami planowanych zajęć z  PR.  Warsztat należy traktować jak  zajęcia.


W dniu 7.05 dyżur dr G. Walczak odbędzie się od godz. 16:30 pok.3530
Egzamin poprawkowy z Trudności w uczeniu się czytania i pisania - diagnoza i terapia III PWK odbędzie się 18 maja o godz. 13.20 w sali 1027.
Egzamin poprawkowy z Metodyki edukacji polonistycznej II PEW odbędzie się 18 maja o godz. 13.20 w sali 1027.
Poprawka kolokwium z przedmiotu Podstawy wiedzy i umiejętności z języka polskiego I PLO-ED odbędzie się 18 maja o godz. 13.20 w sali 1027.
W dniu 9.05.17 dyżur dr B. Pilipczuk zostaje przełozony na dzień 15.05.17 godz. 10.00-11.00.
Dyżur mgr K. Kurackiego z dnia 04.05.2017 zostaje przeniesiony na 10 maja na godzinę 10.40-11.40.
w dniu 29.04 dyżur prof. M. Wolan-Nowakowskiej w godz: 14.30-15.30
mgr B.Retmaniak-Pikulska  dyżur dla III roku zaocznych  i pozostałych studentów w dn. 6 maja sobota  w godz 9 min30 do 10min.30. sala 3232
EGZAMINY Z PEDAGOGIKI PORÓWNAWCZEJ DLA STUDENTÓW STUDIÓW NIESTACJONARNYCH ODBĘDĄ SIĘ W TERMINACH:
1. 10 czerwca g. 10:00 sala 2120 
2. 24 czerwca g. 12:30 sala 1206.
Zapraszam osoby zainteresowane.

 

W czwartek 04 maja wszystkie zajęcia z Panem Profesorem F. Szloskiem, będą odbywały się zgodnie z planem.


 

dr M. Dominiak-Kochanek  przekłada dyżur z 26.04. na 27.04  godz. 11.30  sala 3607

____________________________________________________________________________________________________________________________________

dr Lidia Zabłocka-Żytka odwołuje dyżur dn 25.04.2017. Dodatkowy dyżur 27.04.2017. (czwartek) w godzinach 12.30-13.30

 

Seminarium dr M. Paplińskiej z dnia 26.04.2017 dla II roku zostaje przeniesione na 25.04, godz. 8.30, s. 3505.

Seminarium dr M. Paplińskiej w dniu 26.04.2017, godz. 17.10 dla III roku zostaje przeniesione na godz. 11.00, s. 3505

 


 

W dniu 26.04.2017 w godz. 15.20-16.55  zajecia z dr Ostolską dla grup II SOM i II SPP odbędą się w sali 2223.


 

Zajęcia za dr Nerło odbywają się bez zmian w planie.


 

Informuję, że mgr Barbara Retmaniak-Pikulska będzie pełniła dyżur w sprawie praktyk we wtorek 25.04.2017,  w godz. 12.30. – 13.30. przy ul. Czerniakowskiej 128, sala 9


 

Dr Ewa Sokołowska odwołuje dyżur w dniu 20 kwietnia 2017, w godz. 11.30-12.30. W poniedziałek dnia 24 kwietnia 2017, dyżur będzie od 11 do 13.00. 


 

Szanowni Państwo
Egzamin dla osób z II roku studiów magisterskich stacjonarnych z PEDAGOGIKI PORÓWNAWCZEJ odbędzie się w terminach:
I podejście: 26.04.2017 o godzinie 8.30 s. 1115
II podejście: 08.05.2017 o godzinie 11.30 s.3094
Przewidywany czas egzaminu 60 minut.
NA EGZAMIN ZAPRASZAM RÓWNIEŻ ZAINTERESOWANE OSOBY ZE STUDIÓW NIESTACJONARNYCH.

Egzamin z Metodyki edukacji polonistycznej II DZ/PE-PEW odbędzie się 20 kwietnia 2017 r. o godz. 13.40 w sali 3332. 

dr Katarzyna Pardej


 

 Egzamin z Metody wspomagania rozwoju dziecka III DZ/PE-PWK odbędzie się 20 kwietnia 2017 r. o godz. 13.40 w sali 3332.

dr Katarzyna Pardej


 dr Justyna Wiśniewska - doradca studentów II roku studiów stacjonarnych na kierunku: PEDAGOGIKA-zaprasza starostów grup na spotkanie, które odbędzie się 10.04.2017 r. o godz. 13.00 w s. 3330


W dniu 07.04 br. zajęcia z dr Edytą Zawadzką  Współczesne kierunki teorii i praktyki pedagogicznej,odbędą się w godzinach 8.00-11.25 w sali 6A (Czerniakowska) zarówno dla grupy I jak i II. Zajęcia z Organizacji procesu uczenia się z mgr Mają Wenderlich odbędą się 21.04 w godzinach 8.00-11.25 w sali 6A (Czerniakowska) zarówno dla grupy I jak i II.


 

dr Elżbieta Strutyńska w związku z wyjazdem służbowym odwołuje dyżur z dnia 10 kwietnia 2017.


 

W dniu 5.04.2017 zostaje odwołany dyżur dr I. Czarneckiej, prof H. Markiewicz i prof J. Kulbaki.


 

Pierwsze zajęcia "Warsztaty wokalno-aktorksie"  z dr Ostolską dla II PKA odbędą się  12.04.17 o godz. 15.20-18.45 w sali 1018.


dr Ewa Bilska-  Prodziekan ds. kształcenia na kierunku pedagogika specjalna w związku z udziałem w konferencji odwołuje swój dyżur w dniu 3.04.2017r. (poniedziałek)  oraz 5.04.2017r.  (środa) 

 Sekretariat


 

Zajęcia z mgr M. Wenderlich Pedagogika przedszkolna  z dnia 13.04. br. zostają przełożone na 6.04.br w godzinach: 8.00-8.45 (grupa I) oraz 8.50 - 9.35 (grupa II).

 

Dr Ewa Sokołowska w najbliższym tygodniu będzie odbywała dwugodzinny dyżur w dniu 6 kwietnia 2017 (czwartek) w godzinach 11.30-13.30 (dyżur poniedziałkowy w dniu 3 kwietnia 2017 zostaje odwołany)


 

Informuję, że mgr Barbara Retmaniak-Pikulska będzie pełniła dyżur 

w sprawie praktyk we wtorek 4.04.2017,  w godz. 12.00. – 13.00. 

przy ul. Czerniakowskiej 128, sala 9


 

 

Uwaga

Dyżur mgr K. Kurackiego na studiach niestacjonarnych w dniu 02.04.2017 (niedziela) zostaje przeniesiony z godz. 15.45-16.45 na godz. 9.30-10.30.


 

W dniu 29.03.2017 r. dyżur prof. M. Wolan-Nowakowskiej zostaje odwołany, natomiast indywidualne konsultacje seminaryjne odbywać się będą od g. 17.00 w sali 3521
 UWAGA
Konsultacje opiekuna pierwszego roku dla studnetów I roku Pedagogika (studia niestacjonarne) odbedą się w dniu 09.04.2017 w godz. 10.30 - 11.30 - sala 3406
W dniu 28.03.2017 zostaje odwołany dyżur prof. H. Ciążeli.
Dnia 28.03.2017. dyżur dr Lidii Zabłockiej -Żytka odbędzie się w godzinach 11.00-12.00 ul. Spiska 16.
Dyzury dr Zamarian w dniach 5.04 oraz 10.04 zostają odwołane.
dzisiejszy dyżur Pani doktor Urszuli Markowskiej-Manista jest jednorazowo przeniesiony na środę 29 marca
w godz. 10.30-12.30.

 

Dyżur mgr J. Zalewskiej z dnia 06.04.2017 zostaje przełożony na 05.04.2017 godz. 13.00-14.00, pokój 3318

 

Ćwiczenia,  grupa 1:  Wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci wraz z edukacją matematyczna w domu, żłobku i przedszkolu - metodyka  z dnia 6.04. 2017 zostają przesunięte na 30.03.2017 godz. 8.10 - 9.45, sala nr 6 ul. Czerniakowska.


 

Szanowni Państwo,

Zgodnie z decyzją Prodziekanów, studenci, którzy nie zaliczyli ćwiczeń na platformie do mojego wykładu monograficznego w jęz. ang.,  Implications of Visual Impairment and Support Options, 10-0F-IVO, mogą złożyć podanie o warunek z tego przedmiotu. Zgoda na warunkowe zaliczenie przedmiotu i wykonanie ćwiczeń na platformie będzie podstawą do wpisania przeze mnie zaliczenia.

Platforma będzie ponownie udostępniona w dniach 1-9 kwietnia 2017 r.

 

Logowanie na platformie e-learningowej APS.

Adres: www.web.aps.edu.pl

Zalecane przeglądarki to Mozilla Firefox oraz Google Chrome.

W przypadku stosowania innych przeglądarek mogą wystąpić problemy z zapisaniem wyników!

Dostęp do ćwiczeń mają tylko te osoby, które są aktywne na liście w systemie USOS.

 

Po zalogowaniu trzeba przejść do ścieżki szkoleniowej:  Ćwiczenia do wykładumonograficznego kierunkowego w języku angielskim  A.Adamowicz-Hummel 10-0F-IVO 2016Z / 2016Zn.

Można logować się wielokrotnie.

Należy pamiętać, żeby wychodząc z kursu kliknąć link umieszczony w prawym górnym rogu: Zapisz i zamknij. Tylko wtedy wyniki zostaną zapisane.

Na końcu musi pojawić się komunikat ‘zaliczone’.

 

Zaliczenie przedmiotu uzyskuje się na podstawie zaliczenia ćwiczeń na platformie na minimum 90%.

 

Materiały potrzebne do wykonania ćwiczeń zostały Państwu wysłane w pięciu kolejnych numerowanych mailach.

 

Proszę o przekazanie tej informacji wszystkim zainteresowanym na wypadek, gdyby innymi drogami nie dotarła.

Pozdrawiam

Antonina Adamowicz-Hummel


W dniu 24.03.2017 zajęcia z sali 3077 zostają przeniesione do sali 3634.

W dniu 24.03.2017 w godz. 9.50-11.25 zajęcia  z auli A przeniesione zostają do sali 2120


 

 

Wykład z "Interwencji kryzysowej" dla IV PKL odbędzie się jednorazowo 29.03.17 o godz. 11.40 w sali 6308 ( ul. Spiska).


 

W dniu 24.03.2017 wykład z prof Garą dla I DZPE odbędzie się w godz. 8.00-11.25 w auli C, natomiast

 wykład z dr A. Bieńkowską dla I DZPE odbędzie sie 31.03.2017  w godz. 8.00-11.25 w auli C.


 W dniu 24.03 br. zajęcia z Organizacji procesu uczenia się z mgr. Maja Wenderlich odbędą się w godzinach 8.00-9.40 w sali 6A (Czerniakowska) zarówno dla grupy I jak i II. Zajęcia z dr. Edyta Zawadzka z Współczesnych kierunków teorii i praktyki pedagogicznej, odbędą się 24.03. br. od godziny 9.50 do 11.25 ( zarówno dla grupy I jak i II w sali 6A przy Czerniakowskiej).


 

Dr hab., prof. APS Maciej Tanaś - Dziekan Wydziału Nauk Pedagogicznych w dniu 23 marca br. (czwartek) odwołuje         swój dyżur wraz z zajęciami.

     

Sekretariat


 

"21.03. 2017 na dyżur zapraszam w godz. 10.30-11.30. Za utrudnienia przepraszam, 
Bernadetta Kosewska"

W dniu 20.03.2017 dyżur dr U. Markowskiej-Manisty odbędzie się do godz. 12.00. Zainteresowane osoby proszone są o kontakt e-mailowy.


 

Dnia 20.03.17 zostaje odwołany dyżur dr Przemysława Florczaka oraz seminarium dla II roku.


 

 Wykłady z PEDAGOGIKI PORÓWNAWCZEJ dla studentów studiów stacjonarnych w semestrze letnim będą realizowane w dniach 24.03,31.03, 07.04, 10.04 i 24.04 w g. 8.50-14.15.

Pierwsze trzy zajęcia odbędą się w sali 1205 (ze zmianą sali na ostatniej godzinie - 2223), kolejne dwa w sali 3630 (ze zmianą sali na ostatniej godzinie - 3528). Na wykład zapraszam także studentki i studentów studiów niestacjonarnych.


 


Zajęcia "Psychologiczne i pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka" dla studentów I roku st. stacjonarnych,
odwołane w dniu 21.03.2017, odbędą się 28.03. 2017 godz. 15.20. W dniu 21.03. 2017 studenci będą zatem 
mieli podwójne zajęcia z dr Kucharczyk, a w dniu 28.03. 2017 - z dr Kurackim.

 

dr Sylwia  Galanciak - Prodziekan ds. kształcenia na   kierunku edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych w           dniu 17 marca br.przenosi  swój dyżur na godzinę 13.30.    

 

     

Sekretariat


 

 Dyżur dr A. Kruk z dnia 11.03.2017 zostaje przełożony na 01.07.2017 godz. 12.00-13.00

 


Szanowni Państwo,

Zgodnie z decyzją Prodziekanów, studenci, którzy nie zaliczyli ćwiczeń na platformie do mojego wykładu monograficznego w jęz. ang.,  Implications of Visual Impairment and Support Options, 10-0F-IVO, mogą złożyć podanie o warunek z tego przedmiotu. Zgoda na warunkowe zaliczenie przedmiotu i wykonanie ćwiczeń na platformie będzie podstawą do wpisania przeze mnie zaliczenia.

Platforma będzie ponownie udostępniona w dniach 1-9 kwietnia 2017 r.

 

Logowanie na platformie e-learningowej APS.

Adres: www.web.aps.edu.pl

Zalecane przeglądarki to Mozilla Firefox oraz Google Chrome.

W przypadku stosowania innych przeglądarek mogą wystąpić problemy z zapisaniem wyników!

Dostęp do ćwiczeń mają tylko te osoby, które są aktywne na liście w systemie USOS.

 

Po zalogowaniu trzeba przejść do ścieżki szkoleniowej:  Ćwiczenia do wykładumonograficznego kierunkowego w języku angielskim  A.Adamowicz-Hummel 10-0F-IVO 2016Z / 2016Zn.

Można logować się wielokrotnie.

Należy pamiętać, żeby wychodząc z kursu kliknąć link umieszczony w prawym górnym rogu: Zapisz i zamknij. Tylko wtedy wyniki zostaną zapisane.

Na końcu musi pojawić się komunikat ‘zaliczone’.

 

Zaliczenie przedmiotu uzyskuje się na podstawie zaliczenia ćwiczeń na platformie na minimum 90%.

 

Materiały potrzebne do wykonania ćwiczeń zostały Państwu wysłane w pięciu kolejnych numerowanych mailach.

 

Proszę o przekazanie tej informacji wszystkim zainteresowanym na wypadek, gdyby innymi drogami nie dotarła.

Pozdrawiam

Antonina Adamowicz-Hummel


 

Szanowni Państwo,
W ramach przedmiotu  ‘Implications of Visual Impairment’ (10-0F-IMV) - studia stacjonarne - spotykamy się w sali 1203 na 5 wykładach (5 x 2 godz.) w piątki:
24 lutego
3 marca
17 marca
24 marca
31 marca
Uwaga: 10 marca nie ma zajęć.
 
Warunki zaliczenia tego przedmiotu to:
- obecność na przynajmniej 3 z 5 wykładów
- zaliczenie ćwiczeń na platformie na minimum 90%.
 
Ćwiczenia do wykładu będą udostępnione na platformie w okresie  1 marca – 2 kwietnia 2017.
Materiały do wykładów i ćwiczeń będą przesłane na adresy mailowe grup/osób, które Państwo podacie na wykładzie 24 lutego.  
Dr Antonina Adamowicz-Hummel

 

 

     Uwaga Studenci !!!!

Prosimy sprawdzać Ogłoszenia Dziekanatów  na stronie www.aps.edu.pl -> studenci -> ogłoszenia dziekanatów


 

 Prosimy o sprawdzenie planów zajęć przed zajęciami.