EN

Interdyscyplinarne studia nad dzieciństwem i prawami dziecka przygotowują kadry zawodowe, które zajmą się: monitorowaniem praw dziecka oraz realizacją specjalnych programów i zaleceń związanych z prawami dziecka (prawo do: życia, rodziny i wsparcia socjalnego, zdrowia, edukacji, do życia bez przemocy). Studia te są ukierunkowane na nowe, ważne wyzwania społeczne i edukacyjne związane z prawami dziecka.

Mają przygotowywać kadry przyszłości do centralnych i lokalnych instytucji państwowych, samorządowych i pozarządowych zajmujących się przestrzeganiem praw dziecka (Biuro Rzecznika Praw Dziecka, Rzecznika Praw Obywatelskich, Ministerstwo Spraw Zagranicznych Ministerstwo Edukacji, Urząd miasta Warszawy, urzędy powiatowe, starostwa), a także do mediów oraz pedagogicznych instytucji socjalnych, kulturalnych i edukacyjnych zajmujących się projektowaniem pracy z dziećmi, działalnością różnych instytucji edukacyjnych oraz interwencją w sprawach naruszania praw dzieci. Ważnym miejscem pracy dla absolwentów interdyscyplinarnych studiów nad dzieciństwem i prawami dziecka są organizacje pozarządowe (ponad 80 organizacji, stowarzyszeń związanych z Biurem Rzecznika Praw Dziecka i Instytutem Praw Dziecka).

Aktualności

01-07-2020

Rozmowy kwalifikacyjne na Podyplomowe Studia z Logopedii

Rozpoczynamy rozmowy kwalifikacyjne na Podyplomowe Studia Logopedii nr 19. I tura rozmów odbędzie się 03.07.20 r. w godzinach 9.00 – 12.00 z wykorzystaniem aplikacji Teams, II tura rozmów odbędzie się…
25-06-2020

Insygnia władzy rektorskiej dla Rektor Elekt dr hab. Barbary Marcinkowskiej, prof. APS

Podczas XLI zwyczajnego posiedzenia Senatu, które odbyło się 24 czerwca 2020 r. Rektor prof. dr hab. S. M. Kwiatkowski przekazał insygnia rektorskie Rektor Elekt dr hab. Barbarze Marcinkowskiej, prof.…
19-06-2020

Apel o zaniechanie wypowiedzi stygmatyzujących w przestrzeni publicznej

Prezentujemy apel Prezydium Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich o zaniechanie wypowiedzi stygmatyzujących jakiekolwiek osoby lub grupy społeczne oraz stanowisko Kolegium Rektorskiego Akad…