Dział Informatyczno-Medialny

Dział Informatyczno Medialny świadczy pomoc techniczną dla pracowników Akademii 

sekcja medialna (bud. C pok. 3084 lub 3081) pn-nd w godzinach 7.30 - 19.30  tel mob. 500 015 965 tel. wew. 3084 lub 3081

sekcja informatyczna (bud. B pok. 2060) pn-pt w godzinach 8.00 - 15.30 tel. wew. 2060, 2061

 

Zalecamy zgłaszanie problemów związanych z kwestiami informatycznymi oraz Office365 na adres mail informatycy@aps.edu.pl

lub kontakt poprzez system Microsoft Teams - czat lub rozmowa z pracownikami:

Teams, Forms - Tomasz Piotrowski, Marcin Burski

Teams - Bartłomiej Kraszewski

Kwestie informatyczne, serwis - Michał Sawicki, Rafał Bartczak

Kwestie informatyczne, Microsoft Office 365 - Bartłomiej Dziekański

 

Kontakt drogą telefoniczną pod następującymi nr telefonów:

500 015 965 - pomoc w kwestiach medialnych i programu Teams

22 589-36-38 - pomoc w kwestiach medialnych

22 419-17-81 - pomoc w kwestiach medialnych

22 589-36-60 - pomoc w kwestiach informatycznych

22 589 36 74 - pomoc w kwestiach informatycznych i programu Teams, Forms

22 589 36 86 - pomoc w kwestiach informatycznych i programu Office 365

 

W kwestiach programu USOS prosimy kontaktować się Działem Aplikacji Komputerowych poprzez adres mail  usosweb@aps.edu.pl lub tel. 22 419 17 34, tel. 22 589 36 00 wew. 3233

 

Przy pracy z systemami informatycznymi Akademii zalecamy korzystanie z przeglądarki internetowej działającej w najnowszej wersji.

Google Chrome wer. 89.0 i wyższa,
Microsoft Edge wer. 89.0 i wyższa,
Opera wer. 74.0 i wyższa.

Jeżeli twoja przeglądarka wyświetla komunikat, że dostępna jest nowa wersja – dokonaj aktualizacji.

Nowe wersje aplikacji zawierają zwykle poprawki bezpieczeństwa, które pomagają zabezpieczyć twoje dane. 

W celu bezpiecznego korzystania z serwisów Akademii rekomendujemy przestrzeganie poniższych zasad:

  • nie ujawniaj i nie przekazuj nikomu swojego identyfikatora i hasła,

  • regularnie zmieniaj swoje hasło służące do logowania - hasło dostępu do sieci APS ważne jest 90 dni,

  • loguj się tylko z zaufanych urządzeń,

  • zachowaj szczególną ostrożność korzystając z dostępu do sieci Internet w miejscach publicznych,

  • jeżeli cokolwiek wzbudza Twoje wątpliwości w czasie logowania lub działania systemów – nie wprowadzaj danych, skontaktuj się z DIM,

  • dbaj o aktualność używanego oprogramowania,

  • nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia poufnych danych - DIM nigdy nie wysyła takiej korespondencji,

  • nie otwieraj załączników od nieznanych nadawców.

 

Prosimy nie dzwonić do DIM w kwestii odblokowania konta Office 365 e-mail / teams.

Pracownicy Akademii chcący odblokować dostęp do konta Office 365 proszeni są o przekazanie takiej prośby do sekretariatu swojego Instytutu. Sekretariaty po ustaleniu nowego jednorazowego hasła z DIM przekażą je zainteresowanemu pracownikowi.

Zalecamy wprowadzenie alternatywnego adresu email lub nr telefonu do ustawień usługi Office 365 w celu uzyskania możliwości samodzielnego resetu hasła

Studenci I roku otrzymują hasła do konta Office 365 APS na swój prywatny email podany w systemach w czasie rekrutacji.

W przypadku nie otrzymania maila od Microsoft z danymi dostępowymi do konta APS prosimy o sprawdzenie folderów spamu czy wiadomość nie zostałą zaklasyfikowana jako niechciana i zatrzymana przez system pocztowy. Jeśli nadal nie posiadamy ww. wiadomości przesyłąmy prośbę z adresu e-mail wpisanego do systemu rekrutacyjnego na adres informatycy@aps.edu.pl o wysłanie danych dostępowych do konta z podaniem imienia, nazwiska i nr legitymacji.

 

Film instruktarzowy uruchomienia konta e-mail

 

 

 

Kierownik Działu: Krzysztof Kochanowski
tel. 22 589 36 36, tel. wew. 2062 mail: kk@aps.edu.pl