Studenci I roku otrzymują hasła do konta email APS na swój prywatny email podany w systemach w czasie rekrutacji.
PROSIMY ABY STUDENCI I ROKU NIE SKŁADALI PODAŃ, ORAZ NIE WYSYŁALI MAILI DO DIM W SPRAWIE RESETU HASLA!
Studenci chcący odblokować dostęp do konta e-mail mogą wykonać to poprzez złożenie wniosku do Działu Informatyczno Medialnego za pomocą systemu USOSweb (Zakładka Dla studentów -> Podania -> złóż nowe podanie). We wniosku należy podać adres e-mail APS(inicjały + nr albumu, w przypadku studiów podyplomowych inicjały +p +nr albumu) oraz adres e-mail na który zostanie przesłane hasło jednorazowe służące do odblokowania dostępu do konta. Hasła będą wysyłane w terminie 48 godzin w dni robocze. Prosimy nie składać takich wniosków poprzez wysyłanie wiadomości email z prywatnych kont.
Prosimy nie dzwonić w kwestii odblokowania konta e-mail.
W kwestiach programu USOS prosimy kontaktować się Działem Aplikacji Komputerowych poprzez adres mail usosweb@aps.edu.pl
Pracownicy Akademii chcący odblokować dostęp do konta e-mail proszeni są o przekazanie takiej prośby do sekretariatu swojego Instytutu. Sekretariaty po ustaleniu nowego jednorazowego hasła z DIM przekażą je zainteresowanemu pracownikowi.
Wsparcie użytkowników:
Wobec podjęcia ograniczeń działalności Akademii informuję,
Problemy związane z kwestiami informatycznymi oraz Office365 można także zgłaszać na adres mail informatycy@aps.edu.pl
Dział Informatyczno Medialny uruchamia pomoc techniczną dla pracowników Akademii drogą telefoniczną pod następującymi nr telefonów:
pomoc telefoniczna świadczona jest w godzinach 8.30 - 15.30
500 015 965 - pomoc w kwestiach medialnych i programu Teams
22 589 36 74 - pomoc w kwestiach informatycznych i programu Teams, Forms
22 589 36 60 - pomoc w kwestiach informatycznych i programu Teams
22 589 36 86 - pomoc w kwestiach informatycznych i programu Teams
Kierownik Działu: Krzysztof Kochanowski
tel. 22 589 36 36, tel. wew. 2062 mail: kk@aps.edu.pl