EN

Plan czteroletnich studiów doktoranckich w zakresie pedagogiki :

  •  studia stacjonarne (obowiązujący od roku akademickiego):

    - 2017/2018 studia stacjonarne (zmiana w 2019 r.):

    - 2017/2018

  • studia niestacjonarne (obowiązujący od roku akademickiego):

    -2017/2018

Osoby nie będące absolwentami studiów na kierunku pedagogika bądź pedagogika specjalna muszą, w nieprzekraczalnym terminie do końca drugiego roku studiów, zdać trzy egzaminy w zakresie szczegółowych obszarów wiedzy pedagogicznej.
Do wyboru: Pedagogika ogólna, Historia wychowania, Dydaktyka, Pedagogika społeczna, Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, Pedagogika specjalna.

Egzaminatorami do przeprowadzania na studiach doktoranckich egzaminów dla osób podejmujących studia doktoranckie, niebędących absolwentami studiów kierunku pedagogika bądź pedagogika specjalna są:

prof. dr hab. Karol Poznański – Historia wychowania

prof. dr hab. Mirosław S.Szymański – Dydaktyka

prof. dr hab. APS Barbara Smolińska-Theiss – Pedagogika społeczna

prof. dr hab. Joanna Głodkowska - Pedagogika specjalna

dr hab., prof. APS Józefa Bałachowicz – Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna

dr hab., prof. APS Bogusław Milerski - Pedagogika ogólna

 

 

Aktualności

28-02-2020

Komunikat Rektora ws. zagrożeń wynikających z epidemii koronawirusa

Komunikat Rektora APS z dnia 27 lutego 2020 r. w sprawie ograniczenia wyjazdów i przyjazdów zagranicznych studentów, doktorantów i pracowników APS w związku z zagrożeniem epidemią koronawirusa.
27-02-2020

Autor – wydawca – recenzent. Pisarstwo naukowe w trzech perspektywach - wykład dr. hab. Macieja Karwowskiego

Dyrektor Instytutu Pedagogiki zaprasza na wykład dr. hab. Macieja Karwowskiego pt. „Autor – wydawca – recenzent. Pisarstwo naukowe w trzech perspektywach”. Spotkanie odbędzie się 4 marca o godz. 11:00…
26-02-2020

Zapraszamy na spotkanie APSLab-ów - 4.03 godz. 9:00

Wszystkie osoby zainteresowane wymianą myśli i doświadczeń w prowadzeniu badań naukowych zapraszamy na zebranie członków i członkiń zespołach badawczych działających w ramach Akademii.