KOMUNIKAT Kierownika Działu Informatyczno Medialnego:
Informujemy, że w związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego wdraża się następujące działania mające na celu usprawnienie działania poczty e-mail APS oraz programu Team.
Studenci I roku otrzymują hasła do konta email APS na swój prywatny email podany w systemach w czasie rekrutacji.
PROSIMY ABY STUDENCI I ROKU NIE SKŁADALI PODAŃ, ORAZ NIE WYSYŁALI MAILI DO DIM W SPRAWIE RESETU HASLA!
Pozostali studenci chcący odblokować dostęp do konta e-mail mogą wykonać to poprzez złożenie wniosku do Działu Informatyczno Medialnego za pomocą systemu USOSweb (Zakładka Dla studentów -> Podania -> złóż nowe podanie). We wniosku należy podać adres e-mail APS (inicjały + nr albumu, w przypadku studiów podyplomowych inicjały +p +nr albumu) oraz adres e-mail na który zostanie przesłane hasło jednorazowe służące do odblokowania dostępu do konta. Hasła będą wysyłane w terminie 48 godzin w dni robocze (w przypadku braku wiadomości przed dalszym kontaktem należy sprawdzić czy wiadomość nie została zidentyfikowana są jako spam). Prosimy nie składać takich wniosków poprzez wysyłanie wiadomości email z prywatnych kont.
Prosimy nie dzwonić w kwestii odblokowania konta e-mail.
Pracownicy Akademii chcący odblokować dostęp do konta e-mail proszeni są o przekazanie takiej prośby do sekretariatu swojego Instytutu. Sekretariaty po ustaleniu nowego jednorazowego hasła z DIM przekażą je zainteresowanemu pracownikowi.